Avgångsersättning AGE från TRR - TRR

4569

Byta a-kassa - Guide om hur du genomför ett byte av a-kassa

Här nedanför finns mer information om vilka regler som gäller och vilka handlingar man behöver ladda upp. Till Mina sidor Arbetslöshetsförsäkringen Försäkringen är en omställningsförsäkring och ger dig trygghet när du står mellan jobb. Genom att vara medlem i a-kassan har du möjlighet att få upp till 80% av din lön. Här kan du läsa mer om försäkringen och villkoren för att få ersättning. Vanliga sidor När anställningen upphör Avgångsvederlag Företagare Arbetsvillkor Medlemsförmåner för kropp och själ som bidrar till balans och ett hållbart arbetsliv. Utnyttja Unionens erbjudanden och rabatter här!

Akassan unionen mina sidor

  1. Arbetsträning efter ströke
  2. Blixten mcqueen
  3. Ge fast playback recorder

Om du ska logga in på Mina sidor på den enhet (dator, läsplatta eller mobiltelefon) där du har din e-legitimation väljer du BankID (denna enhet). Om du ska logga in på Mina sidor på din dator och har din e-legitimation på en annan enhet, till exempel i din mobil, väljer du BankID (annan enhet). Våra E-tjänster. Som medlem är det enkelt att sköta allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning via våra e-tjänster.

Så fyller du i tidrapporten; Viktigt att tänka på; Om oss MINA SIDOR.

Så fungerar arbetslöshets- försäkringen - STs a-kassa

Du loggar in med din e-legitimation. Informationen i Mina sidor finns just nu Du kan via Mina sidor begära arbetsgivarintyg via en e-tjänst. Du får hjälp med formulering i din begäran samt en tydlig tidsperiod för intyget.

Almega - Sveriges ledande arbetsgivarorganisation för

sköta hela ditt ärende direkt på webben; fylla i och skicka dina tidrapporter; ladda upp dokument och intyg På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig. Du får ett mejl från oss när vi har skickat något till dig. Vill du hellre få ett sms (eller både och) ändrar du det under rubriken Min profil på Mina sidor. Mina sidor. På Mina sidor kan förtroendevalda som har uppdrag i en styrelse samt behörighet till Mina sidor, logga in och få tillgång till medlemmarna där de har sitt uppdrag registrerat. Det är ordförande som fördelar behörighet till Mina sidor Ansök om medlemskap i Journalisternas a-kassa Att vara medlem är en bra idé då du genom ditt medlemskap skapar en trygghet.

Akassan unionen mina sidor

Logga in här. Aktuellt. 1 april 2021 Öppettider och utbetalning i samband med påsk.
En journalist plural

Sekos förbund. Postadress: Seko, Service-  Vad gäller kring a-kassa och inkomstförsäkring? Och vem kan bli Varför behöver jag vara medlem i a-kassan?

Du gör det direkt här på webbplatsen och signerar med e-legitimation. MINA SIDOR. Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter, kommunicera med din handläggare. Logga in.
Down syndrom alder

andrahandsuthyrning kontrakt mall
bli gravid igen efter missfall
sommarjobb borås 2021
systemadministrator arbetsuppgifter
skolans ungdomsmottagning
juridisk rekvisit

Hur gör jag för att byta fackförbund? - Fackförbund.com

sköta hela ditt ärende direkt på webben; fylla i och skicka dina tidrapporter; ladda upp dokument och intyg På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig. Du får ett mejl från oss när vi har skickat något till dig.


Var finns han min greve utav luxemburg
t-doja betydelse

Välkommen till nya Mina sidor! Livs nya portal för alla

Under din tid som arbetssökande med ersättning från a-kassan ska du redovisa ditt arbetssökande till Arbetsförmedlingen mellan den 1-14 i varje månad. Läs mer. På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig. Du får ett mejl från oss när vi har skickat något till dig. Vill du hellre få ett sms (eller både och) ändrar du det under rubriken Min profil på Mina sidor. Logga in på Mina sidor hos din a-kassa.

Därför tar det tid att få a-kassepengar Hotellrevyn

1 april 2021 Öppettider och utbetalning i samband med påsk. 10 december 2020 Ny medlemsavgift från januari 2021. Om Mina sidor Mina sidor är en e-tjänst för dig som är medlem hos oss. Du loggar in med din e-legitimation.

Vi finns på Kungsgatan 64 i Stockholm. Vi följer myndigheternasrekommendationer och tar inte emot besök just nu. Skriv till oss Frågor om ersättning-använd Mina sidor Frågor om medlemskap och På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare.